perjantai 21. syyskuuta 2012

NYMMULLA VÄLÄHTI!

Nimittäin mun Keisari-verhoni uudelleensijoitus! Olen tuijotellut "verhoani" turhautuneena ja miettinyt että mitä ihmeen käyttöä keksisin ikkunassa näkymättömälle neulotulle metallihäkkyrälle. Sitten bongasin be creative and do it -blogista nämä kanaverkkolamput. 


Alkuperäinen kuva: asubtlerevelry.com

Nämä kanaverkkolamput inspiraationa ja tämä alla näkyvä (eli näkymätön) metalliverhokappa yhdistettynä...




...mun ikivanhaan ja rupsahtaneeseen Ikean jalkalamppuuni.



Lopputuloksena toivottavasti uusi lampunvarjostin ja tällä kertaa jotain hieman näyttävämpää (=näkyvämpää)! :D Nähtäväksi jää...

2 kommenttia:

  1. Pähee, karun erikoisen ihana idea. kantsii kokeilla. :D siperoinen toivottelee viikonloppuja ja keisarin uudien verhojen uutta näkyvämpää elämää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen niin ihastunut metallilangan neulomiseen ja virkkaamiseen, että olen tunkemassa sitä aina joka paikkaan! :D Kiitokset ja viikonloput sinne myös.

      Poista