keskiviikko 17. lokakuuta 2012

TARTTUVIA RISTIPISTOJA

Tämä ei välttämättä ole monellekaan enää mikään uutuus, mutta minä en ollut vielä tällaisten olemassaoloa tajunnut. Bongasin nimittäin tänään kampaajan tuolissa istuessani jostain sisustuslehdestä ristipistotarroja. Eli siis ruksin muotoisia tarroja, joista voi koota kuvioita vaikka seinälle. 

Sitten kotona selaillessani nettiä, törmäsin Ameskeria-blogiin, jossa oli kuvattu samalta näyttäviä ristipistotarroja ikkunassa. Ja vielä Madridissa! ♥ Oih, voisin lähteä bongailemaan ihan paikan päälle! (Jos joku ei muka tiennyt, niin olen suuri Espanja-fani ja Madridissa hetken aikaa asustellutkin...)

Kuva: ameskeriablog.blogspot.com

Tarrojen alkuperäinen lähde lehden jutussa oli siis Lauren Moriarty & Co ja  täältä saa ostettua kyseisiä tarroja.


  

Tässä olisi taas yksi huippuhyvä idea moderni-mummola-makkariimme, joka on työn alla. Mieheni omistaa "sisustuskappaleen", jonka olen ristinyt haastavaksi sisustuselementiksi. Kyseessä on siis melkein 100 vuotta vanha ryijy, joka pitäisi jotenkin sovittaa jonkun huoneen sisustukseen. Olen yrittänyt saada kyseistä elementtiä muuttamaan mökille, mutta joutunut nielemään murskatappioni. :( Tästä syystä makkarista on tulossa huone, johon ryijy saattaa sulautua. Eikä minulla ole mitään ryijyjä vastaan! Päinvastoin. Mutta onko siihen samaan ryijyyn ollut pakko tunkea kaikki mahdolliset MAANLÄHEISET värit?!! 

Terkuin: kirkkaita karkkivärejä rakastava Mimmi-Iita 

(Menipähän vähän asian vierestä ja tulipahan avauduttuakin...):D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti