keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

IKÄVÄ

Nyt se ruikutus alkaa. Mä haluun kesän tänne! Än yy te nyt! Ja kesäloman. Tänä kesänä mulla on jopa semmoinen. :)

Niin ja meidän mökille. Tuolta siellä näyttää ehkä kuukauden päästä. *huoh*


Mun on ikävä mun rikkaruohoja.


...ja mun auringon haalistamia mustikanvärisiä kumppareita.


...ja varpaiden uittamista järvessä.

 
... ja soutelua.


...ja lumpeita.


...ja muita kukkia.


...ja grillaamista.


...ja muita herkkuja. :P


Täytyy ehkä lievittää tuskaa virkkaamalla linnuille kotoa... ♥


3 kommenttia:

  1. Ihanan kesäisiä kuvia. Nyt mullekin tuli kesää ikävä!

    VastaaPoista
  2. Mitä tuskaa näiden kuvien katseleminen olikaan!! Nyt viimeistään heräsi kunnon kesäikävä täälläkin :) Ja lunta vaan tulee lisää, viimeksi eilen...

    VastaaPoista
  3. Mun piti siis kirjoittaa jostain ihan muusta, mutta kun rupesin pläräämään viime kesäisiä kuvia läpi, niin aihe jotenkin muuttui... Täytyy myöntää, että tahallisesti aiheutin näköjään itekin itselleni tuon tuskan. :D

    VastaaPoista