tiistai 2. huhtikuuta 2013

HAASTELUA

Sain ihkaensimmäisen blogihaasteeni tänään ja koska olen aina niin kovin innoissani kaikesta uudesta, piti tietty heti tulla rustailemaan vastauksia. Otsikko viittaa haastamisen lisäksi siis myös puolikkaan itäsuomalaisen veriperimääni. Savolaiset kun ovat niin kovin innokkaita haastelemaan. Tai siis huastelemaan. Se on vaan niin hauskaa pölistä tyhjänpäiväisyyksiä. Ja kirjoitella kans. :)

Haasteen sain siis Se neuloo sittenkin! -blogin Annalta. Tässä kysymykset vastauksineen.

1. Asia josta olet ylpeä itsessäsi?

Ensinnäkin olen ylpeä sitä, että olen saanut ainakin kaksi tutkintoa valmiiksi. Vaikkakin toinen on ihan pilipali ulkomaankaupan assarin tutkinto. Joidenkin mielestä myös vestonomin tutkinto on läpsyttelyä. No ei ole! Kauppatieteet tulevat sen sijaan olemaan ikuisuusprojektini. Ja vaikka mä jätinkin raksainssin opinnot joskus kesken, niin nyt sentään työskentelen päivisin raksa-alan toimistonatsina. :D

Toisekseen olen ylpeä lankakaupastani. Oma yritys yhdistettynä rakkaaseen harrastukseen kun vaan on aika unelma. Vaikkakin (VIELÄ) pieni sellainen.

2. Millainen suhde sinulla on siivoukseen?

Suhde??? Voin kertoa, että meillä EI OLE minkäänlaista suhdetta. Paitsi ehkä viharakkaussuhde. Ilman sitä rakkautta. Lempimottoni onkin "A clean house is a sign of a wasted life." "...and knitting time" (oma lisäys)

3. Mihin matkustaisit nyt jos voisit mennä ihan minne vain?

Kysytkö tätä wannabe-lattarilta? No lattareihin tietty! 8-) Ensin Costa Ricaan, sitten Ameriikoiden välimaastoon ja sit vielä jamittelemaan tangoo Buenos Airesiin ja sambaa Rioon! *huokaus* Lattareiden-ympäri-matkahan oli vaihtoehto, eikse je?

4. Onko jokin väri tai väriyhdistelmä mitä et voi sietää?

Oranssi!!! Ja sinapin keltainen - ja okran. Ja kameli. Ja beige. Lankakauppiaana nämä mun väri-inhokit on vähän haasteellisia, koska moni muu taas tykkää niistä. Olen päässyt osittain yli keltaisen kammostani, joten ensi syksynä noitakin värejä voidaan ehkä nähdä mun kaupassa. ;)


5. Minkä taidon haluaisit vielä oppia?

Lasketaanko kärsivällisyys taidoksi? No sitä. Varsinkin neuleohjeiden kanssa. Ja muutenkin. Niin ja tietty puhumaan espanjaa sujuvasti - nyt osaan vain sen verran, että taksikuskit ovat lakanneet kusettamasta Espanjassa.  Ehkä myös tanssimaan kaikkia lattaritansseja. Siinäpä haastetta loppuelämäksi. :)

Mun mielipuuhaa yläasteella oli vastailla slämäreiden kysymyksiin, enkä halua tuottaa kellekään mielipahaa jättämällä ulos tästä haasteesta. Joten haastan vaatimattomasti kaikki! :) Annan kysymykset olivat niin hyviä, että miksipä näitä mennä vaihtamaan. Joten kaikki innokkaat vastailemaan vaan! 

Jatkan iltaani seuraavan haasteen parissa. Viime syksyn synttärisankarilla on ollut niin kovassa menossa mukana kultaclutchi, että heikompaa heikottaisi. Vähän tätä veskaakin näköjään, koska oli tohinoissa hajonnut. :D Lupasin sen venkuroida ehjäksi jollain ilveellä... 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti