perjantai 10. toukokuuta 2013

33+1

Toukokuu on mun lempikuukausi! Vihertävä ruoho, sinivuokot, mökkikausi alkaa - niin ja mä täytän vuosia! :)

Ikä on vain numero. Niin mä olen aina ajatellut. Tänään se numero on 33. Aika hyvä numero mun mielestä. 

Kuulen paljon kommentteja "Ai sä olet NIIN vanha?". Otan sen niin, että näytän varmaan TOSI hyvin säilyneeltä. :D


Lempisloganini onkin "Age is a mind over matter, if you don't mind, it doesn't matter!" ;)


Mutta en minä ole ainoa, joka täyttää vuosia lähiaikoina. Kymmenen päivän päästä on myös lankakauppa La Mimmiitan 1-vuotissynttärit. Ja blogikikin täyttää vuoden 17. päivä. 

Siksipä olen järkännyt kaikenlaisia synttäritarjouksia lankakaupan puolelle. On alennettua hintaa tuotteittain tai väreittäin, halpaa ja ilmaistakin postitusta! Kaikki voimassa 10 päivää, eli tästä hetkestä lähtien sinne lankakaupan synttäripäivään 20.5. asti.

Nyt leipomaan vähän erilaista suklaakakkua (kuvassa)! Tänään tulee kaikkia ihania ihmisiä kylään.


4 kommenttia:

  1. Aloin jokin aika sitten lukea Sormusten herraa uudestaan, ja kirjan alussa olevilla synttäreillä Frodo täyttää 33 vuotta. Toisin sanoen, meillä -80-syntyneillä on ihan varmasti juuri nyt aluillaan suuri seikkailu! Onnittelut siitä :D Taidanpa mennä vähän katselemaan lankakauppaan, mähän melkein oikeasti tarvisin bambulankaa...

    VastaaPoista
  2. Kyllä, siis ehdottomasti luvussa 33 on jotain maagista! :D Tai näin mä ainakin uskottelen itselleni...

    Kiitoksia kovasti ja ostoksille siis! ;)

    VastaaPoista
  3. Paljon onnea! Ja mitä kuvia sinusta oon blogin kautta nähnyt, niin ei totta vie uskoisi "niin vanhaksi". :D
    20. päivä on mullakin synttärit! Täytän huikeat 22v. :D

    VastaaPoista
  4. Noh voi kiitos! :D Onnea siis sullekin jo etukäteen!

    VastaaPoista