torstai 18. syyskuuta 2014

MUOVIRINKULOIDEN VIRKKAUSTA JA PASKARTELUA ÄÄSMARKETEISSA

Kuten edellisellä kerralla hehkuttelinkin, työrintamalla olen vihdoinkin siirtynyt kohti enemmän omaa juttuani. Puolitoista kuukautta olen ostellut työkseni mm. leluja ja askartelujuttuja. Kiirettä on! Mutta olen niin kovin innoissani uudesta työstäni. Ulkomaankauppa ja tuotteetkin ovat mulle mieluisia. :)

Luontaisetuna saa tuijotella ja testaillakin kaikenlaisia askartelupaskartelujutskia. Nämä muoviset rinkulat hakeutuivat heti käsiini ja pakkohan näitä oli päästä väkertämään. Ovat kuulemma iso hitti ainakin eteläisemmässä euroopassa. 


Nyt seuraa pieni mainospläjäys! Jotkut pienemmän ässät, koot sun muut kaupat ovat ottaneet uutuutena valikoimiinsa meitin firman askartelusorttimenttia. Eli nyt niitä saa sieltä maitokaupastakin! :) 


Tuosta yhdestä paketista tulee muuten aikuiselle ainakin 3 rannekorua, lapselle ehkä enemmänkin. Eikä ole mun mielestä hinnalla pilattu. (Tästä blogista ei muuten silti ole tulossa mun työantajani tuotteiden mainospaikkaa... ;))


Nämä neonvärit ovat vaan mun makuuni. Sopii passelisti vaatekaapin sisältöön. Paitti että nyt syksyä kohti alkaa taas musta houkuttamaan yhä enemmän... o.O

Kaikki ylimääräinen mehu on mennyt uuden työn pauloissa, joten lyhyestä virsi kaunis ja silleen. Sii ja! :)

2 kommenttia:

  1. Työ kuulostaa mukavalta, muakin miellyttäis tuommoinen työympäristö. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooh, kyllä suurin osa työajasta menee kirjeenvaihtoon tavarantoimittajien kanssa, sekä exceleiden ja papereiden pyörittelyyn. Mutta onhan tuo muu sitten plussaa! :)

      Poista