perjantai 24. toukokuuta 2013

KÄSILLE TEKEMISTÄ

Vähitellen alan potemaan vieroitusoireita neulomis- ja virkkaamislakostani. Onhan tätä jo kestänytkin se neljä viikkoa! Tähän asti on mennyt ihan hyvin. Olen keksinyt käsilleni kaikenlaista tekemistä...


Olen upottanut sormeni multaan. Ihanan terapeuttista muuten. Partsilla on nyt kaksi lavallista jos minkämoista purnukkaa täynnä siemennystä ja valmiitakin taimia. Miettikää, että kylvin tasan viikko sitten nuo taka-alalla näkyvät pinaatit - ja ne on jo isolla versolla! Huippua! :D


Sitten olen testaillut paleo-tyyppisiä reseptejä - kuten tämä mökkimetsän villiyrttisalaatti.


Onhan sitä käsillä tekemistä silloinkin, kun pitelee huippuhyvää uutta kirjaa hyppysissään. Tykkään.

Kyllä mulla silti semmoinen kutina on selkärangassa, että joudun kaivamaan koukun esiin ANY DAY NOW! Omista vanhoista trikoopaidoista revitty kude, hamppulanka ja virkkuukoukku pyörii ehkä pian käsissä... :)

2 kommenttia:

  1. Kieltämättä sitä välillä miettii, mitä kaikkea saisi aikaiseksi, jos harrastaisi käsitöitä vähemmän:) Pieni tauko silloin tällöin tekisi ehkä hyvää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näinpä! Ehtii miettimään tulevia projekteja ja vähän makustelemaan, että mitäs mä nyt OIKEASTI tarvitsenkaan. Ettei aina vaan värkkää pelkästä tekemisen ilosta. Vaikka ei siinäkään toki vikaa ole. Kunhan ei huku tavarapaljouteen. :)

      Poista